Spørgsmål omkring en vare
- Får I mere hjem af denne vare?
ARKURI.dk har 2 typer af varer. Løbende varer og sæsonvarer. Løbende varer får vi løbende hjem og er en varer som vi på hjemmesiden giver dig mulighed for at bestille, selv om vi ikke har den på lager. En sæsonvare som er udsolgt når vi ikke har flere, de vil løbende udgå af vores hjemmeside og kan ikke bestilles online, hvis vores online system mener vi ikke har flere styk på lager. Vi får ofte efter leverancer af populære varer, og nogle gange får vi varer retur. Derfor kan vi kun opfordre dig til at kigge forbi fra tid til anden.
Vi gør opmærksom på, at en løbende varer kan risikere at være udsolgt hos ARKURI.dk og hos vores leverandører på samme tid.
- Jeg har brug for mere information om en vare
ARKURI.dk skriver så mange oplysninger som muligt om vore varer, så som størrelse, farve og materialer. Hvis du har brug for yderligere information så skriv til os - det er vigtigt at du vedlægger varenummeret, som du finder i varens beskrivelse (f.eks. CA523).
- Jeg er interesseret i noget tøj i et af de mærker I fører - kan I finde det til mig?
Desværre er det alt for ressourcekrævende at kunne supplere vores sortiment på baggrund af kundeforespørgsler.
- Kan I fortælle mig hvor jeg ellers kan købe denne vare?
Vi kan desværre ikke fortælle dig, hvor du ellers kan købe de varer, du finder hos ARKURI.dk
Om at handle hos ARKURI.dk
- Jeg er ny kunde. Hvordan bestiller jeg?
Du vælger den eller de varer du ønsker og finder den rigtige størrelse og farve og lægger det i din indkøbskurv. Du kan altid få overblik over hvad du har i din indkøbskurv ved at klikke på ”Indkøbskurv” linket, som du finder i højre kolonne af skærmen. Fra indkøbskurven kan du gå videre til bestillingen. Undervejs i bestillingen skal vi have oplyst e-mail-adresse, så vi kan sende dig f.eks. din ordrebekræftelse og du skal oplyse navn, adresse mv. således at vi kan fremsende din bestilling. Til slut skal du gennemføre din betaling. Hvis du skal betale med dankort/kreditkort, så kan det være en fordel, at du har det klart, når du handler.
- Har I et katalog?
Nej, ARKURI.dk har ikke noget katalog. I vores sortiment finder du mange forskellige mærker og i og med at der løbende er en udskiftning hvor varer kan udgå og hvor nye kommer til, så laver vi ikke noget katalog. Kom forbi hjemmesiden med mellemrum og se hvad der er kommet til af nye varer.
- Har I en fysisk butik?
Nej vi har ikke nogen fysisk butik. Vi er en 100% Internet baseret virksomhed, hvor du handler via Internettet og hvor vi fremsender din bestilling med Post Danmark.
- Kan jeg ringe til jer?
Vi foretrækker at blive kontaktet pr. e-mail. Det giver os muligheden for at være mest muligt effektive i besvarelsen af henvendelser. Det koster os mindre at svare på e-mails og den besparelse bliver afspejlet i vores priser.
Foretrækker du at ringe til os er du naturligvis velkommen til det på 61 28 70 70.
Telefonen er åben mandag - torsdag fra 10:00 - 16:00, fredag fra 09:00 – 13:00.
Hvis vi ikke svarer telefonen, så er det forbi vi har travlt og ikke har mulighed for at svare. Prøv at ringe igen senere eller send os en e-mail og vi vender hurtigst muligt tilbage.
Spørgsmål om fragt og levering
- Kan jeg hente mine varer direkte på jeres lager?
Det kan desværre ikke lade sig gøre at hente din bestilling eller på anden måde blive ekspederet fra vores lager.
- Hvor lang tid vil der gå inden jeg modtager mine varer?
Din ordre forventes afsendt indenfor 1-3 hverdage fra ordreafgivelse. Undtaget herfra er varer, hvor der på hjemmesiden er angivet, at det er en bestillingsvare, en vare der ikke er på lager eller på anden måde en vare, hvor det er angivet er en vare med længere leveringstid. Alle varer sendes med Post Danmark.
Når det sker, at vi har vist at en varer er på lager og den ikke er, og vi ikke kan få varen hjem, vil du blive orienteret hurtigst muligt. Hvis vi mener der er en mulighed for at skaffe varen hjem til dig, vil vi undersøge denne mulighed.
Ved bestilling af både lagervarer og varer som er angivet som bestillingsvarer, forbeholder ARKURI.dk sig ret til enten at sende ordren delvist eller samlet når bestillingsvarerne er på lager.
Alle varer leveres så længe lager haves. Med mindre der er fejl i vores lagersystem, så vises det på vores hjemmeside om en vare er på lager eller om vi skal bestille den hjem.
NB: Der tages forbehold for trykfejl, lagerstyringsfejl og prisændringer.
- Hvad skal jeg betale i fragt?
Ved forsendelse til Danmark. Ved køb under 800 kr. tillægges 59 kr. i fragt, gratis levering på køb over 800 kr.
- Kan I lægge pakken på et aftalt sted?
Nej, idet vi sender pakken med Post Danmark kan vi kun levere til din adresse uden yderligere individuelle aftaler.